Zakończyła się II edycja spotów reklamowych Jak szwajcarski zegarek nakręcamy zdrowie. Statuetka trafi do Głównego Inspektoratu Sanitarnego.
Do konkursu zgłoszono 4 spoty: HCV. Jestem świadom - Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego; Grzyby - oczekiwania vs rzeczywistość – Główny Inspektorat Sanitarny; Małe zęby, wielka moc - Uniwersytet Medyczny w Poznaniu; Mniej cukru, soli, tłuszczu ? - Kupuję to ! - Instytut Żywności i Żywienia.
W skład Jury weszli przedstawiciele Ministerstwa Zdrowia, Ministerstwa Rozwoju oraz Ambasady Szwajcarii. Spoty oceniono pod względem spójności i struktury, wartości komunikacyjnej oraz wartości kreatywnej. Każdą produkcję poddano szczegółowej analizie.
Konkurs spotów reklamowych zorganizowano po raz drugi. Jego celem była m.in. popularyzacja wiedzy na temat wsparcia obszaru zdrowia ze środków SPPW.
Zwycięski spot zostanie wyemitowany w kinach w całym kraju. Dziękujemy wszystkim instytucjom za przesłane zgłoszenia, a zwycięzcy gratulujemy wygranej.
- Poprzednia
- Następna
- Drukuj
- Powrót
- Wypowiedz się