Informujemy, że na podstawie Zasad dokonywania wyboru projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej pełniące rolę Instytucji Pośredniczącej dla Działania 2.3 Priorytetu II Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL) zaprasza do składania wniosków o wpis do bazy ekspertów prowadzonej przez Instytucję Zarządzającą (IZ) oraz centralnej bazy ekspertów prowadzonej przez ministra właściwego do spraw rozwoju regionalnego w obszarze „Funkcjonowanie systemu ochrony zdrowia”.
O wpis do bazy ekspertów prowadzonej przez IZ oraz centralnej bazy ekspertów prowadzonej przez ministra właściwego do spraw rozwoju regionalnego w obszarze „Funkcjonowanie systemu ochrony zdrowia” mogą ubiegać się kandydaci, którzy spełniają następujące wymagania:
- korzystają z pełni praw publicznych;
- posiadają pełną zdolność do czynności prawnych;
- nie zostali skazani prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne lub za umyślne przestępstwo skarbowe;
- posiadają wykształcenie wyższe;
- posiadają minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie objętej programami operacyjnymi współfinansowanymi z Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS);
- nie zostali uprzednio skreśleni z listy ekspertów, która prowadzona była przez ministra właściwego do spraw rozwoju regionalnego, centralnej bazy ekspertów prowadzonej przez ministra właściwego do spraw rozwoju regionalnego lub z listy asesorów prowadzonej przy którejkolwiek z IP;
- w okresie ostatnich 6 miesięcy przed dniem złożenia wniosku o wpis do bazy ekspertów prowadzonej przez IZ oraz do centralnej bazy ekspertów prowadzonej przez ministra właściwego do spraw rozwoju regionalnego nie pozostawała w stosunku pracy z IZ i z IP, która prowadzi dany nabór ekspertów w stosunku pracy, jak również nie pozostawała w ww. okresie w stosunku pracy z Ministerstwem Zdrowia;
- posiadają minimum 2 lata doświadczenia w zakresie ochrony zdrowia;
- posiadają wiedzę na temat funkcjonowania systemu ochrony zdrowia w Polsce, w tym przede wszystkim w zakresie:
a) opracowania programów profilaktycznych,
b) systemu kształcenia kadr medycznych,
c) polityki projakościowej w systemie ochrony zdrowia,
- posiadają doświadczenie zawodowe z zakresu analizy finansowej i ekonomicznej oraz zasad finansowania projektów ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej;
- posiadają wiedzę związaną z zasadami zarządzania i wdrażania projektów;
- posiadają wiedzę w zakresie EFS i PO KL (Szczegółowy Opis Priorytetów PO KL, System realizacji PO KL, Zasady Finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Wytyczne w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki).
Wniosek kandydata musi zawierać:
- wypełniony formularz wniosku o wpis do bazy ekspertów prowadzonej przez IZ oraz centralnej bazy ekspertów prowadzonej przez ministra właściwego do spraw rozwoju regionalnego w obszarze „Funkcjonowanie systemu ochrony zdrowia” (zgodnie z wzorem określonym w Załączniku 1);
- potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, doświadczenie zawodowe;
- oświadczenie kandydata, że spełnia warunki dotyczące: a) korzystania z pełni praw publicznych; b) pełnej zdolności do czynności prawnych oraz c) niekaralności za przestępstwo umyślne lub za umyślne przestępstwo skarbowe (zgodnie z wzorem określonym w Załączniku 2);
- oświadczenie kandydata, że nie skreślono go z listy ekspertów, która prowadzona była przez ministra właściwego do spraw rozwoju regionalnego, centralnej bazy ekspertów prowadzonej przez ministra właściwego do spraw rozwoju regionalnego oraz listy asesorów prowadzonej przy którejkolwiek z IP(zgodnie z wzorem określonym w Załączniku 2);
- zgodę kandydata na zamieszczenie jego danych osobowych w bazach ekspertów oraz na przetwarzanie danych osobowych ujawnionych przez niego w procesie tworzenia i prowadzenia baz ekspertów (zgodnie z wzorem określonym w Załączniku 3).
Miejsce i termin składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne (w zaklejonej kopercie z dopiskiem ekspert w obszarze „Funkcjonowanie systemu ochrony zdrowia”) należy przesłać pocztą na adres:
Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej
Departament Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego
ul. Nowogrodzka 1/3/5
00-513 Warszawa
lub złożyć osobiście w sekretariacie Departamentu Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego, 00-349 Warszawa, ul. Tamka 3 (w godz. 8:15 – 16:15) w terminie: do dnia 4 lipca 2011 r. (decyduje data wpływu do adresata). Wnioski niekompletne, złożone po terminie lub niespełniające powyższych warunków pozostaną bez rozpatrzenia.
Analiza zgłoszonych wniosków dostanie dokonana przez IP w terminie 45 dni od dnia, w którym upłynął termin składania wniosków. Zastrzega się możliwość przeprowadzenia testów weryfikujących wiedzę kandydatów na ekspertów.
Kandydaci, którzy pomyślnie przejdą procedurę kwalifikacyjną, zostaną wpisani do bazy ekspertów prowadzonej przez IZ oraz centralnej bazy ekspertów prowadzonej przez ministra właściwego do spraw rozwoju regionalnego w obszarze „Funkcjonowanie systemu ochrony zdrowia” i pisemnie poinformowani o tym fakcie przez IP w ciągu 5 dni od daty powołania.
Lista wybranych ekspertów wraz z podaniem imienia, nazwiska oraz miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, zostanie podana do publicznej wiadomości na stronie internetowej Departamentu Wdrażania EFS: www.kapitalludzki.gov.pl.
Zakres i warunki współpracy z ekspertami wpisanymi do bazy ekspertów prowadzonej przez IZ oraz centralnej bazy ekspertów prowadzonej przez ministra właściwego do spraw rozwoju regionalnego w obszarze „Funkcjonowanie systemu ochrony zdrowia” będą każdorazowo określone przez instytucję korzystającą z usług eksperta, tj. Ministerstwo Zdrowia.
W przypadku pytań prosimy o kontakt z Panią Agatą Trubalską (tel. 022 461 63 83, e-mail: ).
- Poprzednia
- Następna
- Drukuj
- Powrót
- Wypowiedz się