10 lutego br. zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń do II edycji spotów reklamowych Jak szwajcarski zegarek nakręcamy zdrowie. Do rywalizacji staną cztery Instytucje Realizujące z obszaru tematycznego „ochrona zdrowia”.
Konkurs trwał od 16 stycznia br. Jego celem była promocja efektów projektów i popularyzacja wiedzy na temat wsparcia obszaru zdrowia z funduszy szwajcarskich.
Spoty do konkursu zgłosił:
• Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny
• Główny Inspektor Sanitarny
• Instytut Żywności i Żywienia
• Uniwersytet Medyczny w Poznaniu
Zwycięski spot wyemitujemy w kinach w całym kraju. Zwycięzca otrzyma dodatkowo pamiątkową statuetkę. O rozstrzygnięciu konkursu poinformujemy na naszej stronie internetowej.
- Poprzednia
- Następna
- Drukuj
- Powrót
- Wypowiedz się