Ministerstwo Zdrowia zaprasza do składania ofert na wykonanie kontroli poprawności postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w świetle przepisów prawa krajowego oraz umów/porozumień w sprawie realizacji projektów, które otrzymały dofinansowanie ze środków Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy (SPPW) w ramach obszaru tematycznego: „ochrona zdrowia"
I. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kontroli poprawności postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w świetle przepisów prawa krajowego oraz umów/porozumień w sprawie realizacji projektów, które otrzymały dofinansowanie ze środków Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy (SPPW) w ramach obszaru tematycznego: „ochrona zdrowia".
Forma współpracy między stronami: Umowa cywilno-prawna
II. Uzasadnienie potrzeby udzielenia zamówienia
Realizacja zadania jest konieczna do prawidłowego monitorowania realizacji projektów z obszaru tematycznego: „ochrona zdrowia", które otrzymały dofinansowanie z SPPW.
III. Cel zamówienia
Celem zamówienia jest ustalenie, czy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w ramach projektów dofinansowanych ze środków SPPW są zgodne z przepisami prawa krajowego oraz umową/porozumieniem w sprawie realizacji projektu. Uzyskane opinie pozwolą na ocenę prawidłowości wydatkowania środków w ramach projektów oraz potwierdzenie kwalifikowalności tychże wydatków.
IV. Osoba wskazana do realizacji przedmiotu zamówienia musi spełniać łącznie następujące kryteria:
1. Posiada wykształcenie wyższe.
2. Ukończyła studia podyplomowe w kierunku związanym z ustawą Prawo zamówień publicznych lub posiada tytuł radcy prawnego.
3. Posiada znajomość ustawy prawo zamówień publicznych w praktyce oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
4. W okresie ostatnich 3 lat przeprowadziła kontrolę co najmniej 40 postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, z czego minimum 15 dotyczyło usług budowlanych (budowa, rozbudowa, remont), a minimum 5 dotyczyło usług informacyjno - promocyjnych (np. wybór domu mediowego/agencji do obsługi projektu/ kampanii reklamowej, wybór wykonawcy do nakręcenia filmu reklamowego).
5. W okresie ostatnich 3 lat przeprowadziła kontrolę co najmniej 20 postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość przekroczyła tzw. progi unijne.
6. Na potwierdzenie, że kontrole, o których mowa w pkt 4 i 5 zostały wykonane należycie, Wykonawca przedstawi ich tabelaryczny wykaz (przedmiot kontroli, data kontroli, wartość kontrolowanego zamówienia) oraz skan/kopię protokołu odbioru prac, referencji lub dokumentu równoważnego, osobno dla każdej wykonanej kontroli.
7. W przypadku, gdy kontrole, o których mowa w pkt 4 i 5, zostały wykonane w ramach obowiązków służbowych i nie są dostępne protokoły odbioru prac /inne dokumenty potwierdzające ich wykonanie, wymagane jest ich wymienienie w ofercie i oświadczenie o ich realizacji w ramach obowiązków służbowych.
Uwaga! - Zadań w ramach umowy nie mogą wykonywać osoby, które są pracownikami Ministerstwa Zdrowia lub były nimi w okresie ostatnich 3 lat.
V. Kryteria wyboru Wykonawcy i wynagrodzenie
1. Wykonawca przedstawi koszt brutto kontroli jednego postępowania.
2. Wykonawca zostanie wybrany w oparciu o zgodność oferty z opisem przedmiotu zamówienia i koszt brutto kontroli jednego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: cena - 100 %.
VI. Harmonogram realizacji umowy
Umowa zostanie podpisana z terminem realizacji od dnia zawarcia umowy do 15 grudnia 2013 roku. W związku z realizacją umowy Zamawiający każdorazowo wystawi oddzielne zlecenie kontroli postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w którym określi przedmiot zlecenia oraz termin wykonania zlecenia. Zamawiający gwarantuje, że Wykonawca na przeprowadzenie kontroli jednego postępowania oraz sporządzenie opinii będzie dysponował czasem min. 3 dni roboczych.
VII. Termin składania ofert
Ofertę cenową określającą koszty brutto kontroli jednego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego należy przesyłać e-mailem do dnia 7.11.2013 r. do godz. 15:30 na następujący adres: . Tytuła maila: Umowa SPPW.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (22) 530-01-65.
VIII. Wymagane dokumenty
Wraz z ofertą cenową należy przesłać:
- CV ze wskazaniem doświadczenia zawodowego w zakresie określonym w kryteriach jakie musi spełniać Wykonawca;
- Dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego doświadczenia, o którym mowa w pkt IV.6.;
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych;
IX. Inne informacje
1. W tytule wiadomości prosimy o zapis „SPPW - Oferta do kontroli pzp".
2. Szczegółowe warunki, na jakich wykonywana będzie umowa, zawarte są w załączonym wzorze umowy. Warunki wskazane w ww. dokumencie nie podlegają negocjacjom.
3. Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego. Złożenie oferty nie rodzi po stronie Wykonawcy roszczenia o zawarcie umowy.
4. Oferty należy składać w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
- Poprzednia
- Następna
- Drukuj
- Powrót
- Wypowiedz się