Z początkiem roku wystartowała ogólnopolska kampania edukacyjna „Mniej cukru, soli i tłuszczu ? Kupuję to !”. Ma zachęcać konsumentów do porównywania etykiet i wyboru zdrowszych produktów.
Kampania prowadzona jest przez Instytut Żywności i Żywienia w projekcie Zachowaj równowagę Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy. Jej celem jest wyrobienie nawyku czytania etykiet, porównywania produktów pod kątem zawartości cukru, soli i tłuszczu.
Na kampanię składa się:
• spot reklamowy (w największych stacjach telewizyjnych), który emitowany będzie do 5 lutego br.,
• outdoor (w największych miastach Polski),
• dedykowana strona internetowa,
• SEM
Kampanię wspierać będą spotkania z dziennikarzami, które odbędą się w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Krakowie.
Więcej informacji o kampanii, w tym wiele praktycznych porad znajdziesz na stronie internatowej www.zachowajrownowage.pl/kupujeto/.
Ze swojej strony również gorąco zachęcamy do czytania etykiet i wybierania zdrowszych produktów. To się naprawdę opłaca.
- Poprzednia
- Następna
- Drukuj
- Powrót
- Wypowiedz się